Pest Megyei Kormányhivatal

Ráckevei Járási Hivatal Ráckevei Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:
APAJ, ÁPORKA, DÖMSÖD, KISKUNLACHÁZA, LÓRÉV, MAKÁD, RÁCKEVE, SZIGETBECSE, SZIGETCSÉP, SZIGETSZENTMÁRTON, SZIGETÚJFALU

Cím:
2300 Ráckeve,
Szent István tér 4.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: Ügyfélszolgálat: 06 (24) 795-223, 06 (24) 889-809
Gépjármű igazgatás: 06 (24) 795-226, 06 (24) 795-224 ,
Személyi okmányok: 06 (24) 795-215
Fax: 06 (24) 889-809
e-mail: kormanyablak@rackeve.pmkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/pest-megyei-kormanyhivatal-jarasi-hivatalai/rackevei-jarasi-hivatal/rackevei-jarasi-hivatal-kormanyablak-osztaly
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
NEK adatlap felvételezése
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:2017. október 23-án, hétfőn zárva - állami ünnep
Hétfő: 7.00-17.00
Kedd: 8.00-18.00
Szerda: 8.00-20.00
Csütörtök: 8.00-18.00
Péntek: 8.00-16.00
Információk: Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy időpontfoglalásra a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül van lehetőség.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Az "okmányirodai" ügyek során lehetőség van saját névre szóló (vagy bankkártya tulajdonos jelenléte) POS terminálon megfizetni a költségeket. Amennyiben készpénzfizetési megbízással (csekken) kívánja megfizetni a felmerülő költségeket, úgy a kb 200 méterre lévő posta hivatalban van erre lehetőség. A postahivatal zárása után kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség van!