Budapest Fővárosi Kormányhivatal XXII. Kerületi Hivatal Kossuth Lajos utca Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:


Cím:
1221 Budapest XXII.,
Kossuth Lajos utca 25-29.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 (1) 896-5887
1818
Fax: 06 (1) 237-4862
e-mail: kormanyablak@22kh.bfkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
NEK adatlap bevételezése
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07.00-17.00   Sorszámosztás: 07:00-16:45
Kedd: 08.00-18.00   Sorszámosztás: 08:00-17:45
Szerda: 08.00-20.00   Sorszámosztás: 08:00-19:45
Csütörtök: 08.00-18.00  Sorszámosztás: 08:00-17:45
Péntek: 08.00-15.00   Sorszámosztás: 08:00-14:45
A kormányablak akadálymentesített mozgáskorlátozott / látássérült /siket ügyfeleink számára. (A hivatalban indukciós hurok működik.)
Információk: Előzetes időpontfoglalásra lehetőség van a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, és a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon.
Az elkészült okmányok átvétele az Információs pultnál soron kívül történik.
A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.
Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.
Kormányablakunkban ügyfélirányító munkatárs áll rendelkezésükre.
Gyermekek részére játszósarkot biztosítunk
Az elkészült okmányok átvétele az Információnál soron kívül történik.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy időpontfoglalásra a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül van lehetőség.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illeték illetve igazgatási szolgáltatási díj megfizetésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
  - bankkártyás fizetés az ügyintézőnél
  - készpénzes fizetés (csekk) a közelben található postán (1221 Budapest, Városház
    tér 19.)
  - készpénzes fizetés kormányablakon belül. A postapont nyitva tartása:
  Hétfő: 07.00-12.00 és 12:30-16:30
  Kedd: 08.00-12.00 és 12:30-15:30
  Szerda: 08.00-12.00 és 12:30-17:30
  Csütörtök: 08.00-12.00 és 12:30-15:30
  Péntek: 08.00-12.00
Az ügyintéző a postai befizetést követően soron kívül fogadja az ügyfeleket.